Przeczytaj zanim wyjedziesz :)

Dokumenty tożsamości

Zanim dokonasz rezerwacji sprawdź czy masz ważne dokumenty tożsamości (paszport, dowód osobisty, legitymacje). Informacje o tym przy jakich kierunkach będziesz potrzebować paszport znajdziesz w zakładce "Z dowodem czy z paszportem". Paszport zazwyczaj powinien być ważny minimum pół roku od daty powrotu*, a dowód osobisty 3 miesiące.

Dzieci obowiązują te same wymogi – muszą mieć odpowiednie dokumenty tożsamości.

Po zmianie nazwiska dokumenty tożsamości należy wymienić w terminie określonymi przepisami prawa.

* niektóre kraje wymagają 12 miesięcy ważności paszportu

 

Warunki uczestnictwa

Zapoznaj się z warunkami uczestnictwa i ważnymi informacjami, które są zawarte w umowie z Organizatorem. Jeśli dokonujesz rezerwacji to jednocześnie akceptujesz Warunki Uczestnictwa. Jeśli nie rozumiesz, któregoś z punktów, możesz skontaktować się z biurem, a pracownicy wyjaśnią niezrozumiałe kwestie.

 

Ubezpieczenie następstw chorób przewlekłych

Jeśli Ty lub osoba, z którą jedziesz cierpi na chorobę przelekłą (np. Nadciśnienie, cukrzyca itd.), doradzamy wykupić dodatkowe ubezpieczenie od następstw chorób przewlekłych. Podstawowe ubezpieczenie nie obejmuje leczenia następstw chorób przewlekłych

 

Ubezpieczenie kosztów rezygnacji

W naszym biurze istnieje możliwość ubezpieczenia od kosztów rezygnacji oraz od przerwania udziału w imprezie turystycznej. Takie ubezpieczenie możesz wykupić w przeciągu 7 dni od dnia rezerwacji jeśli do wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni. Jeśli dokonujesz rezerwacji w terminie bliższym wyjazdu, takie ubezpieczenie musisz wykupić tylko w czasie dokonywania rezerwacji. Cena ubezpieczenia jest zależna od imprezy, na którą się zdecydowałeś i wynosi ok. 3% całej ceny imprezy. To ubezpieczenie gwarantuje zwrot do 100% kosztów naliczonych przez Organizatora np. W przypadku śmierci najbliższej osoby, nagłej choroby i innych możliwych do udokumentowania przyczyn uznawanych przez Ubezpieczyciela

 

Zmiana ceny imprezy

Organizator ustawowo ma możliwość podwyższenia ceny imprezy do 21 dnia przed datą wyjazdu w związku ze wzrostem kosztów transportu, wzrostu opłat urzędowych, podatków lub opłat należnych za takie usługi jak opłaty lotniskowe oraz wzrostem kursu walut.

Jeśli chcesz zabezpieczyć się przed podwyższeniem ceny możesz wykupić gwarancję niezmienności ceny – nie dotyczy ona jednak opłat pokrywanych na miejscu (np. Wstępów do obiektów podczas wycieczek objazdowych). Warto dokonywać rezerwacji w promocji First Minute, gdy „gwarancja niezmienności ceny” z reguły jest bezpłatna.

 

Obcokrajowcy

Obcokrajowcy mogą podlegać innej procedurze wizowej niż obywatele Polski. Sprawdź jakie są wymagania wizowe i inne procedury, które ciebie dotyczą, jeśli nie jesteś obywatelem Polski.

 

Bezpieczeństwo

Zapoznaj się z informacjami na temat bezpieczeństwa w poszczególnych krajach. Informacje te znajdziesz w naszej zakładce "MSZ- ostrzeżenia dla turystów" lub na oficjalnej stronie Ministerstwa www.msz.gov.pl Informacje dotyczące wymaganych szczepień przy wyjazdach zagranicznych znajdziesz w zakładce „Szczepienia dla podróżujących”; możesz je uzyskać również w placówkach Sanepid.

 

Podróż

Istnieje możliwość, że godziny wylotu i przylotu mogą się zmienić. Skontaktuj się z biurem na 24 godziny przed wylotem, by potwierdzić daty i godziny swoich lotów. Po przylocie na miejsce rezydent poinformuje cię gdzie będzie informacja na temat powrotu do kraju.

Odprawa na lotnisku zaczyna się dwie lub trzy godziny przed wylotem, a kończy zazwyczaj 60 minut przed wylotem. Staw się na odprawie w czasie zalecanym przez biuro, żeby uniknąć problemów i stresu.

 

Przypominamy, że zmiana godziny wylotu nie jest podstawą do reklamacji. 

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do KONTAKTU z naszym biurem.